Bapa dan Milo

Hahahaha...tgk kawan sepejabat tgh makan serbuk Milo tanpa bancuhan air. Teringat plak aku time kecil-kecil dulu, aku makan Milo macam tu dgn arwah bapa aku kat belakang rumah sebunyi-sebunyi makan, takut kat mak aku,hahahahaha...keadaan itu masih segar dalam ingatanku mengenang gelagat bapa aku yang macam budak-budak. Banyak jugak la kita orang makan masa tu sangat gelojoh. Kalau aku tak silap sebab apa bapak aku bertabiat macam tu, agaknya lepas aku dah kena blasah dengan dia..pasal apa? aku pon dah lupa..so dia buatlah teknik pujuk kot..hahahaha..

Produk Milo ni bagus untuk kesihatan dan sinonim dengan minuman sukan.Ada yang bancuhnyer dgn air campur gula ada pula yg bancuh air campur susu, bergantung kepada rasa masing-masing. Masa zaman sekolah rendah dulu ada lori Milo tiap2 bulan datang sekolah, aku pelik sampai sekarang, pasal rasa Milo yang dari lori Milo tu lain bancuhannya lagi ada uuummmm!!!.Entahlah dibancuh pakai ape ntah. Kalau aku terserempak dengan lori Milo aku nak tanya dia, mcm mana bancuhannya?. Jom pekena secangkir Milo ais!!!


0 comments:

Post a Comment

Tinggalkan komentar anda di sini setelah selesai membaca. Terima kasih.